• Lorem ipsum

Wij staan voor service – en dat merkt u

Bij Noodhulpknop.nl vinden we het belangrijk dat u tevreden bent met onze producten en service. We doen er dan ook alles aan om uw bestelling, levering en gebruikservaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Vanaf het eerste bezoek aan onze website tot aan de dagelijkse werking van uw alarmhorloge: we staan voor kwaliteit, duidelijkheid en ondersteuning.

We begrijpen dat het in sommige gevallen toch kan gebeuren dat iets niet helemaal loopt zoals gepland. Misschien is er een misverstand, een technisch probleem of een andere onduidelijkheid. Dat is natuurlijk vervelend – voor u én voor ons – en we lossen dat dan ook graag snel en zorgvuldig met u op.

Om klachten zoveel mogelijk te voorkomen, nodigen we u uit om bij vragen, twijfels of onvrede altijd eerst contact met ons op te nemen. Vaak kunnen we snel iets uitleggen of rechtzetten. U kunt ons eenvoudig bereiken via e-mail: [email protected]. We reageren meestal binnen enkele werkdagen met een passend antwoord of voorstel.

Toch niet tevreden? Dan zijn er onafhankelijke opties

Mocht het onverhoopt toch niet lukken om er samen uit te komen, dan is het goed om te weten dat u terechtkunt bij een onafhankelijke geschillenbemiddelaar. U kunt uw klacht aanmelden bij Stichting WebwinkelKeur, waarbij wij als webshop zijn aangesloten. Zij helpen consumenten en webwinkels om tot een eerlijke oplossing te komen.

Meer informatie hierover vindt u via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Voor consumenten in de Europese Unie bestaat daarnaast de mogelijkheid om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is speciaal opgezet om grensoverschrijdende geschillen online te behandelen en vindt u hier:
http://ec.europa.eu/odr

Let op: u kunt van dit platform gebruikmaken als uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen.