Meest gestelde vragen
Afhankelijk van de instellingen is de stand-by tijd maximaal 2- 3 dagen. Aangeraden wordt om het horloge één keer per 24 uur op te laden.
Wij leveren het horloge met een Prepaid simkaart welke u zelf kan opwaarderen. Daarnaast is het mogelijk om een abonnement af te sluiten, zodat u nooit meer hoeft op te waarderen, maar dit is NIET verplicht. De kosten van het abonnement zijn €19- per maand onbeperkt belminuten en onbeperkt GPS per maand. Neem voor meer informatie contact met [email protected] of maak een bel afspraak.
Ja, elk horloge kan bellen en gebeld worden.
Ja, het product werkt in heel Europa.
Indien u niet tevreden bent over het product van Noodhulpknop kunt u deze binnen 14 dagen retourneren. U krijgt dan u gehele aankoopbedrag terug. zie de retourneren pagina voor meer informatie. De verzendkosten voor retour zijn voor eigen rekening.
Wij hanteren de wettelijke garantietermijn van 24 maanden. Bij een defect ruilen wij het horloge binnen 4 werkdagen ná ontvangst om voor een nieuw exemplaar, of repareren het product.
Nee, buiten de aanschaf van het horloge en eventueel het maandelijkse abonnement worden er NOOIT extra kosten in rekening gebracht.
Wij verzenden al onze producten niet standaard, maar verzekerd door heel de Benelux, met opvulmateriaal. Hierdoor ontvangt u ten alle tijden het product zonder fysieke schade.
Wij versturen het horloge binnen 2 werkdagen ná de bestelling geplaatst is. U ontvangt van ons per mail een Track&Trace link, zodat u kan zien wanneer het pakketje bij u thuis wordt afgeleverd.
Bij vragen helpen wij u graag. Neem contact op met [email protected] of stuur ons een WhatsApp bericht op 0643255115. Let op; het whatsapp nummer is niet om naar te bellen. Voor telefonisch contact bel 0475-232611. Werkdagen van 10:00-21:00
Op uw mail reageren wij op werkdagen binnen 2 uur